Kalisud

September 19th, 2006

Usahay…lisod kaaayo ang life…pero usahay sayon rapud kaayo…ang ako lang dili maintindihan ug kay nganong muabot ang time nga murag alone na lang ka..if before daghan kang kauban taud-taod wala na diay..naa ra gyud pong gitawag na “faithful few” nga bisag unsay mahitabo naa ra sila sa imong kilid although layo gyud cla nimo..daghan gud ang akong pasalamat sa mga tawo nga wla ko nila gifail..kay ug wa pa sila basin wa na pud ko nganhi sa kalibutan…grbe! kaning month ni daghang gyung pagsulay akong naexperience..naay time nga kapoy na ko ug pray kay naulaw na ko sa Ginoo pero but-an gyid siya kaayo nga wa ko Niya pasagdi..unexpectedly, iya kung gipadal-an ug blessings para mukusog ko sa akong pagtuo..karon medyo ok na ko bisan naa pa ko’y gamay na problema..at least karon di na ko hopeless o helpless…ning balik nako sa akong senses dyutay-dyutay..hehehe…kaya, ug kamo naglisud sa inyong kinabuhi ayaw lang gyud pagduha-duha nga muduol sa atong Ginoo- ang atong BEST FRIEND!

Ingon pa ngani sa Proverbs nga, “There is a friend who sticks closer than a brother“.

Leave a Reply

